BULIMIA LECZENIE, ANOREKSJA LECZENIE, EDNOS LECZENIE - SKUTECZNA TERAPIA ZABURZEŃ ODŻYWIANIA!

BULIMIA LECZENIE, ANOREKSJA LECZENIE, EDNOS LECZENIE -  SKUTECZNA TERAPIA ZABURZEŃ ODŻYWIANIA.

Szukasz: terapii bulimii a może terapii anoreksji? Zastanawiasz się jak wyleczyć bulimię / anoreksję? Jesteś w dobrym miejscu!  Skuteczna metoda walki z zaburzeniami odżywiania.

leczenie anoreksji bulimii, terapia bulimii anoreksji, bulimia anoreksja terapia


Męczy Ciebie bulimia lub anoreksja? Być może szukasz pomocy dla bliskiej twojemu sercu osoby? Dołącz do grona moich podopiecznych wyleczonych z zaburzeń odżywiania. Leczenie bulimii czy też leczenie anoreksji nie musi być udręką!

Rozumiem problemy osoby mającej zaburzenia odżywiania, bo sama miałam bulimię.


Jestem  ED (Eating Disorder) Recovery Mentorem oraz dietetykiem. 

Prowadzę ED MENTORING
Jest to skuteczna metoda walki z bulimią i anoreksja. Bazuję na terapii poznawczo- behawioralnej, która jest najskuteczniejsza w leczeniu zaburzeń odżywiania.

Zajęcia odbywają się ON-LINE (za pomocą Skype, dzięki czemu kraj/miejsce zamieszkania przestaje być problemem) lub osobiście (na terenie Trójmiasta). Wybór należy do podopiecznego.

Podczas spotkań wspólnie pracujemy nad :
-postrzeganiem siebie
- akceptacją siebie
- budowaniem zdrowej samooceny
- obrazem własnego ciała
- nawykami żywieniowymi
- relacjami z ludźmi

Wspólnie z podopiecznym ustalamy czas trwania współpracy.

Dodatkowo jako dietetyk uczę zdrowych nawyków żywieniowych, które przez chorobę zostały zatracone (wielkość porcji, bilansowanie diety, spożywane produkty - każdy chory ma z tym problem).
Między spotkaniami jest możliwość bezpłatnego kontaktu mailowego i telefonicznego. Co świetnie sprawdza się w sytuacjach kryzysowych.Zwłaszcza dla rodziny.

Opinie moich podopiecznych:
Natalia:
"Pani Ola jest świetnym terapeutą. Przez 3 lata zmagałam się z bulimią. Chodziłam do wielu terapeutów, aż natknęłam się na Panią Ole, która dzięki swojemu doświadczeniu pomogła mi wyjść z choroby. Jestem bardzo wdzięczna I gorąco POLECAM"

Daria:
"Chorowałam na anoreksję 13 lat. Były momenty, że miałam ochotę odpuścić. Do niektórych ośrodków nie chcieli mnie przyjąć ze względu na zbyt niską wagę. Nie zliczę z ilu specjalistów korzystałam. Jednak jestem zdrowa. Dzięki Pani Aleksandrze, bo nie pozwoliła mi upaść i walczyła do końca. Chciałabym by każdy psycholog miał takie podejście jak ona."

Mama Korneli:
" Moja córka chorowała 2 lata na bulimię. Na początku zaprzeczała, by była chora. Byliśmy w kropce. Nie wiedzieliśmy jak z nią rozmawiać, jak jej pomóc. Pani Ola nie dość, że wyleczyła naszą córkę z bulimii to pomogła nam - rodzinie. Gdyby nie jej rady pewnie nadal byśmy walczyli z chorobą córki. Z całego serca polecam współpracę z Panią Olą".

Kamila:
"Chorowałam 2 lata na anoreksję. Lekarze chcieli skierować mnie do szpitala ale ja nie chciałam. Jakoś przypadkiem natrafiłam na namiar do Pani Dejewskiej. Podczas pracy zrozumiałam, że ja mam duży wpływ na swoje życie. Nie boje się podejmować teraz decyzji, polegam na sobie nie na rodzicach. Potrafię powiedzieć NIE bez wyrzutów. Nie wiedziałam, że życie bez choroby jest lepsze. Dziękuję Pani OLUUU!!!!


Najważniejsze jest dla mnie dobre samopoczucie i komfort klienta, dlatego bardzo dużą wagę przykładam do zachowania prywatności i poufności.

Wiem jaki wstyd odczuwa się z powodu choroby. Leczenie bulimii i anoreksji nie jest łatwe ale życie bez choroby, ta wolność jest tego warta.

Obawiasz się, że nie stać Cię na ED MENTORING?
Policz ile wydajesz na chorobę: jedzenie, lekarzy? Ile kosztuje Cię powiedzenie czegoś dobrego na swój temat?
Jak czujesz się w swoim ciele?
Co czujesz na spotkaniach z bliskimi, gdzie jest dużo jedzenia? Jeżeli odczuwasz dyskomfort to mentoring jest dla Ciebie.

Nie walcz z tym samotnie.

Dla mnie nie ma beznadziejnych przypadków.
JA pokonałam bulimię! Z moją pomocą TY też możesz pokonać zaburzenia odżywiania!


Zadajesz sobie pytania: Jak wyjść z bulimii? Jak leczyć bulimię? Jak samemu wyjść z bulimii?

terapia online, pomoc psychologicza online,

 Parę słów o mnie:



Dietetyk,  Mentor dla chorych z zaburzeniami odżywiania, była bulimiczka, studentka psychologii- Uniwersytet SWPS. Stworzyła autorski projekt o nazwie Aż Sobie Zazdroszczę mający na celu budowanie poczucia własnej wartości oraz promowanie idei ciała pozytywnego. Możesz znaleźć ją w mediach https://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/2016/04/ja-w-mediach.html.  Aktualnie jest w trakcie tworzenia fundacji. Na spotkaniach, które prowadzi promuje balans między życiem zawodowym a prywatnym, jak i dbaniem o zdrowie oraz umiejętność odpuszczania. Prowadzi również zajęcia w szkołach na temat zaburzeń odżywiania, zdrowych nawyków żywieniowych oraz wpływie social media na poziom akceptacji własnego ciała i życia. Jest inicjatorką wielu akcji społecznych takich, jak wspieranie kobiet z domu samotnej matki, warsztaty dla pacjentek onkologii; organizuje spotkania dla rodziców dzieci nieuleczalnie chorych oraz wspiera rodziny borykające się z zaburzeniem odżywiania. Posłuchasz jej w wielu audycjach Radia Gdańsk czy też Pytaniu na Śniadanie. Jej historię możesz przeczytać w wielu gazetach takich jak Chwila dla Ciebie czy też kurier Gdyński. Prowadzi kanał na Youtubie - Efyra.tv gdzie dzieli się radami na temat bulimii i nie tylko.


POLECAM TOBIE RÓWNIEŻ MÓJ PORADNIK:

http://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/2017/12/poradnik-dla-bulimiczek-jak-wyjsc-z.html




Możesz posłuchać mnie w audycjach:
http://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/2016/04/ja-w-mediach.html


Jak powinna wyglądać dieta dla anorektyczki i bulimiczki:
http://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/2017/01/czym-rozni-sie-dieta-dla-bulimiczki-od.html

Jak głodówka wpływa na psychikę:
http://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/2016/04/jak-dieta-wpywa-na-nasza-psychike.html

Jakie są symptomy bulmii:
http://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/2016/02/objawy-symptomy-bulimii-jak-rozpoznac.html

Jak pomóc dziecku choremu na bulimię:
http://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/2016/02/jak-pomoc-corce-synowi-choremu-chorej.html

Jeszcze więcej ciekawych informacji znajdziesz na blogu:
http://efyraobulimiianoreksji.blogspot.com/

Szukasz w przeglądarce: bulimia leczenie, jak pomoc córce chorej na bulimie, anoreksja / bulimia gdzie po pomoc, jak wyleczyć bulimię.


Jesteś w dobrym miejscu!

_____________________________________________________________________

CHCESZ WYJŚĆ Z CHOROBY ALE NIE WIESZ JAK?

OD NAS OTRZYMASZ PROFESJONALNY ED MENTORING ORAZ KONSULTACJE DIETETYCZNE.

NAPISZ DO NAS: efyra.diety@gmail.com

ZADZWOŃ:  +48 510 084 377

Z SUKCESAMI POMAGAMY WYJŚĆ Z BULIMII I ANOREKSJI.
 Prowadzimy również porady przez Internet (SKYPE). 


 WAŻNE: Porady i konsultacje prowadzi u nas osoba, która wyleczyła się z bulimii. Teraz pomaga innym chorym bazując na własnym doświadczeniu. Konsultacje dietetyczne w cenie.



KONSULTACJE ON-LINE

Gdzie mnie znajdziesz (media społecznościowe):
https://www.facebook.com/EfyraDietaSzkolenia/?ref=hl
https://www.facebook.com/Bulimia-Nervosa-moja-Historia-14…/…
https://www.facebook.com/Efyra-Diety-841935532541642/…
https://www.youtube.com/channel/UCLCp-pEBGbQCJQsMZPQeFKQ









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

BŁĘDY POZNAWCZE - ZNIEKSZTAŁCENIA MYŚLENIA

WSTYDZĘ SIĘ POPROSIĆ O POMOC – CZYLI ZOSIA SAMOSIA.

JAK ZAPLANOWAĆ SOBIE REALNE CELE?